середу, 4 квітня 2018 р.

Життєвий досвід в цитатах.


Життєвий досвід в цитатах.

Про дорослих і дітей
·         Всі дорослі спочатку були дітьми, тільки мало хто з них про це пам’ятає.
·         Дорослі дуже люблять цифри. Коли розповідаєш їм, що у тебе з’явився новий друг, вони ніколи не запитають про найголовніше. Зроду вони не спитають: «А який у нього голос? В які ігри він любить грати? Чи колекціонує метеликів?»Вони питають: «Скільки йому років? Скільки у нього братів? Скільки він важить? Скільки заробляє його батько?» І після цього уявляють, що вже знають людину.
·         Діти повинні бути дуже поблажливі до дорослих.
·         Дорослі ніколи нічого не розуміють самі, і для дітей дуже утомливо без кінця їм все пояснювати і розтлумачувати.
·         Якщо скажеш дорослим: «Я бачив гарний будиночок цегляного кольору, у вікнах герань, а на даху голуби», – вони ніяк не можуть уявити собі цей будинок. Їм треба сказати: «Я бачив будинок за сто тисяч франків», – і тоді вони вигукують: «Яка краса!»
Про кохання
·         Гострозоре одне лиш серце. Найголовнішого очима не побачиш.
·         Справжня любов починається там, де нічого не чекають взамін.
·         Любити – означає не дивитися один на одного, любити – означає дивитися в одному напрямку.
·         Зачувши людські кроки, я завжди тікаю і ховаюся. Але твоя хода покличе мене, точно музика, і я вийду зі свого прихистку. І потім – дивись! Бачиш, он там, у полях, зріє пшениця? Я не їм хліба. Колосся мені не потрібне. Пшеничні поля ні про що мені не кажуть. І це сумно! Але у тебе золоте волосся. І як добре буде, якщо ти мене приручиш! Золота пшениця стане нагадувати мені тебе. І я полюблю шелест колосся на вітру…
·         «Люди забираються в швидкі поїзди, але вони самі не розуміють, чого вони шукають, – сказав Маленький принц, – тому вони не знають спокою, кидаються то в один бік, а то в інший… І все марно… Очі сліпі. Шукати треба серцем».
·         Не змішуй любов із жагою заволодіти, яка приносить стільки мук. Всупереч загальноприйнятій думці, любов не заподіє мук. Мучить інстинкт власності.
·         Улюблена квітка – це в першу чергу відмова від всіх інших квітів.
·         Якщо ти любиш без надії на взаємність, мовчи про свою любов. У тиші вона зробиться плодоносною.
·         Розлука навчить тебе любити по-справжньому.
Про дружбу
·         У людей вже не вистачає часу, щоб що-небудь дізнаватися. Вони купують речі готовими у магазинах. Але ж немає таких магазинів, де продавали б друзів, і тому люди більше не мають друзів.
·         Мій друг ніколи мені нічого не пояснював. Може бути, він думав, що я такий же, як він.
·         Це дуже сумно, коли забувають друзів. Не у кожного був друг. І я боюся стати таким, як дорослі, які нічим не цікавляться, крім цифр.
·         Добре мати друга, навіть якщо тобі скоро помирати.
·         Ти для мене поки всього лише маленький хлопчик, точно такий же, як сто тисяч інших хлопчиків. І ти мені не потрібен. І я тобі теж не потрібний. Я для тебе всього тільки лисиця, точно така, як сто тисяч інших лисиць. Але, якщо ти мене приручиш, ми станемо потрібні один одному. Ти будеш для мене єдиним у цілому світі. І я буду для тебе один у цілому світі…
·         Дружбу я пізнаю по відсутності розчарувань, справжню любов – по неможливості бути ображеним.
·         Таким був мій Лис. Він нічим не відрізнявся від ста тисяч інших лисиць. Але я з ним подружився, і тепер він – єдиний у цілому світі.
·         Люди забули цю істину, але ти не забувай: ти назавжди відповідаєш за всіх, кого приручив.
Про вічне
·         – А де ж люди? – знову заговорив нарешті Маленький принц. – У пустелі все-таки самотньо… – Серед людей теж самотньо, – зауважила змія.
·         Хоч людське життя дорожче за все на світі, але ми завжди чинимо так, немов у світі існує щось ще цінніше, ніж людське життя… Але що?
·         Ти живеш у своїх вчинках, а не в тілі. Ти – це твої дії, і немає іншого тебе.
·         Себе судити набагато важче, ніж інших. Якщо ти зумієш правильно судити себе, то ти справді мудрий.
·         Коли ми обдумаємо свою роль на землі, нехай найбільш скромну і непомітну, тоді лише ми будемо щасливі.
·         Ти шукаєш сенсу в житті; але єдиний її сенс в тому, щоб ти нарешті збувся.
·         Журяться завжди про одне – про час, який пішов, нічого по собі не залишивши, про даром проминулі дні.
·         Напевно, зорі світять для того, щоб рано чи пізно кожен міг знову відшукати свою.
Антуан де Сент-Екзюпері.


Немає коментарів:

Дописати коментар